Zásady nahrávání telefonních hovorů

Když zavoláte na naše oddělení služeb zákazníkům, můžeme váš hovor zaznamenávat. V tomto článku najdete všechny informace o našich zásadách nahrávání telefonních hovorů.

 

>Proč nahráváte hovory?

Hovory nahráváme pro účely sledování a hodnocení kvality. Naším cílem je zajistit, abyste pokaždé, když se s námi spojíte telefonicky nebo jiným způsobem, získali nejlepší kvalitu služeb.

 

>Mohu nahrávání hovoru odmítnout?

Ano, před zahájením hovoru vás požádáme o přijetí nebo odmítnutí nahrávání hovoru. Pokud odmítnete, nahrávání se zastaví a vše, co bylo dříve zaznamenáno, bude okamžitě odstraněno.

 

>Jak dlouho uchováváte zaznamenané hovory?

Uchováváme záznamy po dobu 21 dní, začínaje dnem, kdy byl záznam proveden.

 

>Ve které zemi uchováváte zaznamenané hovory?

Záznamy jsou uloženy v databázi, která se nachází v Německu.

 

>Jaká jsou moje práva s ohledem na tyto záznamy?

Máte následující práva: právo být informován, právo na přístup, právo na opravu, právo být zapomenut, právo na omezení, právo na přenositelnost údajů, právo nebýt předmětem rozhodnutí, které je založené výhradně na automatizovaných prostředcích a právo odvolat souhlas. Další podrobnosti o tom, co jednotlivá práva znamenají, naleznete v našich zásadách o nahrávání telefonních hovorů.

 

Chcete si přečíst naše zásady nahrávání telefonních hovorů? Klikněte zde.